扫一扫,访问微社区
只需一步,快速开始
使用道具 举报
原帖由 吴人 于 2006-11-30 18:33 发表 否则南京闲话也吴语来。 覅拿历史概念来套闲话末,我讲过多少遍来,学弗会!
原帖由 吴人 于 2006-11-30 18:37 发表 侬个上海人也叫奇怪。上海人多来,一歇问问渠拉,阿是像倷讲个每个人平常辰光讲“今朝我被老师骂了一顿”。 覅造上海人个谣,上海人弗侪是脑子进水个。。。 ...
原帖由 mandarin 于 2006-11-30 18:39 发表 要考虑语体个好伐?“扣分”搿种明显文一眼个词汇,用只“被”有啥大惊小怪真是个
原帖由 Herbsttag 于 2006-12-1 03:47 发表 兩家頭尋開心勒海吵白相。。。
本版积分规则 发表回复 回帖后跳转到最后一页
手机版|Archiver|吴语协会 Wu Chinese Society ( 网友言论不代表本站观点 )
GMT+8, 2026-6-25 11:56
Powered by Discuz! X3.4
© 2001-2017 Comsenz Inc.